virtual society

این جایک جامعه مجازی است ومن خوشحالم ازبابت اینکه وقایع اینجا حقیقی نیست!

virtual society

این جایک جامعه مجازی است ومن خوشحالم ازبابت اینکه وقایع اینجا حقیقی نیست!

اقسم الدانشجو یان الایرانی

الدانشجو هو موجود الذلیل و الذی فی لانه، اسمه خوابگاه . لا یوجد فیه امکانات الاولیه و آبه یقطع مداوما و هکذا مائه حارکمیاب فی شیرالاب آلات بارد و حار ( گرمایش و سرمایش ) یعمل فی الشتا و الصیف بالعکس . و هو یطمع طعاما َ اسمه طعام شی نرمتر من المنک و الذی قادر علی الذهاب من الحلقوم الی الیائین و آمله 0 آرزوهایش ) فی الازدواج و لیکن لادست یافتنی و فقط فی الخیال بافتنی . الغرض ، الدانشجو ثلاث الاقسام اوله تنبل : الذی فی الخواب الخوابگاه دایم و دومه عاطل و هو مغرور بسیار و یحمل دائماَ فی دسته کیف عجیب اسمه السامسونیت و معمولاَ خالی من الدفتر و کتاب و فی داخله شانه و حوله ، و زیر شلوار اماقسم سوم من الدانشجو هو الباطل و مشخصاته چنین : هو لایدرس ( درس خواندن ) و لا یخواب ( خوابیدن ) و لی بگوش موسیقیه دائم حتی فی الخواب و سر و کاره دائما با شعر و رومان ابنائه من هذا القسم معمولاَ یدود سیگارا کثیرا . اولئک هم العاشقون و همیشه بی خیال یا فی الخیال الباطل . علاوه علی الاینها ، اقسام دیگر من الدانشجو ، مانند نوع الرپ والذی یافت می شود فی الدانشگاه آزاد هو بی کار الذی ال اونترنت و ال اینترنته و ال آدرسته الزرقانه و ولپاتوق .

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com/

الجالب البود
الخوششمان الومد

الخدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد