virtual society

این جایک جامعه مجازی است ومن خوشحالم ازبابت اینکه وقایع اینجا حقیقی نیست!

virtual society

این جایک جامعه مجازی است ومن خوشحالم ازبابت اینکه وقایع اینجا حقیقی نیست!

شهادت امام جواد تسلیت باد..


 در میان حجره یا رب کیست غوغا میکند 

 شکوه  زیر لب زبی رحمی دنیا میکند 

 همسرش از فرط شادی و شعف کف میزند 

 زین عمل خود را به عالم خوارو رسوا میکند

                                        التماس دعا

نظرات 3 + ارسال نظر
گل مریم یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام
منم بهت تسلیت میگم
شعر قشنگ و جدیدی بود برام

hamid یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com

سلام.مرسی که به من سر میزنی.اسم نیلوفر برام اشناس.شما قبلا راجع به وبلاگتون از من سوال پر سیده بودین؟

سلام
نه من اون نیستم من خودمم
من خود خویشتنم

ابوالفضل یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ http://mosed.blogsky.com/

ممنون که لطف کردین به بنده سر زدین.
بازم میام و از مطالب خوبتون استفاده میکنم.

خواهش

من از مطالب وبلاگ ها اونی که کمتره ولی منظورو به خوبی میرسونه خوشم میاد
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد