virtual society

این جایک جامعه مجازی است ومن خوشحالم ازبابت اینکه وقایع اینجا حقیقی نیست!

virtual society

این جایک جامعه مجازی است ومن خوشحالم ازبابت اینکه وقایع اینجا حقیقی نیست!

این دیگه چه صیغه ایه؟

گشت ارشاد  چیست؟ و به چه منظوری احداث شده است؟

اصلاپیشنهاد  این گشت رو چه کسی داده است؟

واقعا انگیزه اش چه بوده؟ 

 

 برادر من ,خواهر من..

گشت یعنی چی ؟جون عمت اگه تونستی اینو بگی .؟برای خودت بگو .

ارشاد یعنی چی؟ 

اصلا تو میدونی کیو و چه جوری باید ارشاد کنی؟  

اخه هر کاری راهی داره برادر من  

 

هر ادم! ساقط فاشل شکست خورده از همه جا رونده شده که نه اخلاق حالیشه نه احترام ,نه روانشناسی بلده نه جامعه شناسی که کارش ارشاد نیست. 

به خدا اسلام اگر بخواهد نابود شود به دست شما گشت ارشادی ها  

 به زودی نابود میشود . نگران نباشید!

 

  

از دوستان و خوانندگان عزیزخواهش میکنم تجربیات خودتون رو که واقعا جلوی چشمتون براتون اتفاق افتاده برام بزارید تا با اسم خودتون تو وبلاگ بزارم 

از دست اینااااااااااا

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com/

وایییییییییییییییییی
عکس خدا را پاره کردی؟؟؟؟///
توهین به آقا؟؟

توهین؟
من به شخص خاصی توهین نکردم .
من کسانی رو که تو این گشت ارشاد که وظیفه ی خطیریه دارن کار میکنن مد نظرمه و اگر سوال کردم فقط میخواستم جوابو بدونم . همین
راستی ازمایش زیمباردو یا میلگرام رو خوندی؟
اینها بیربط نیست به این موضوع

گل مریم سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام نیلی جون
خدا رو شکر من از این تجربه ها ندارم و جلوی چشمم هم گشت ارشادی به کسی گیر نداده

خداروشکر

حرف دل جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.harfedel1724.blogsky.com

خوش ندارم وارد سیاست بشم

ولی فکر کنم ارشاد با راهنمایی بی ربط نباشه

مثلا اگه وبمون فیلتر شد ممکنه گشت ارشاد اینترنت آره دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد