virtual society

این جایک جامعه مجازی است ومن خوشحالم ازبابت اینکه وقایع اینجا حقیقی نیست!

virtual society

این جایک جامعه مجازی است ومن خوشحالم ازبابت اینکه وقایع اینجا حقیقی نیست!

نامه آبراهام لینکلن به آموزگار فرزندش

به فرزندم بیاموزید در مدرسه بهتر است مردود شود، امّا با تقلّب به قبولی نرسد.

ارزش های زندگی را به او یاد بدهید و به او یاد بدهید که در اوج اندوه، تبسّم کند.

به او بیاموزید که در اشک ریختن خجالتی وجود ندارد. به او بیاموزید که می تواند

برای فکر و شعورش مبلغی تعیین کند، امّا قیمت گذاری برای دل بی معناست.

اگر می توانید نقش مهم کتاب را در زندگی آموزش دهید.

در کار تدریس به فرزندم ملایمت به خرج دهید، امّا از او یک ناز پرورده نسازید.

توقّع زیادی است امّا ببینید که می توانید چه کار کنید!

نظرات 2 + ارسال نظر
گل مریم چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

من به بقیه ی نامه ی پدره کاری ندارم، نکته ی قابل توجه واسه من تقلبه... چون خودم از دوم راهنمایی نه یه کلمه به کسی چیزی رسوندم، نه خودم تقلب کردم
حالا فحش بده

اففففففففرین
احسنت
خوشم اومد
خوب بود؟

گل مریم پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام نیلی جونی
عیدت مبارک

سلام از ماست
عیدتون مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد