virtual society

این جایک جامعه مجازی است ومن خوشحالم ازبابت اینکه وقایع اینجا حقیقی نیست!

virtual society

این جایک جامعه مجازی است ومن خوشحالم ازبابت اینکه وقایع اینجا حقیقی نیست!

پیام اول:


گفتم خوشحالم از اینکه اینجا دست کم مجازیه


چون,  برای مایی که دنبال حقیقت شیرین میگردیم ولی با واقعیت های تلخی مواجه میشیم واینه که جامعه مجازی میخواد ازحقیقت و واقعیت (به قول فرانسویها )یک ککتل بسازه. و اسمشو بزاره لیمو ترش!


پ.ن:

حالاتو هرچی دوس داشتی اسمشو بزار این جامعه رو .تو ازادی و حق انتخاب داری جانم..

ولی لیمو ترش رو من انتخاب کردم چون با شنیدن اسمش هم ادم یه جوری میشه( بی ربط به واقایع جامعه نیست.)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

۲۷/۶/۸۹

ـ امروز صبح من بر خلاف روزای دیگه خیلی شاد بودم چون چرا ؟چون داشتم میرفتم دانشکده!

میدونید دانشکده کجاست؟ همونجایی که کلی ادم برای رفتن توش زجر کش میشن وبرای علم و دانش میرن اونجا تا چیز یاد بگیرن. تا مدرک بگیرن که بتونن اکار کنن باهاش .که بتوننن زن بگیرن باهاش

ـ اها یادم اومد ,خوب؟

_ نمیدونی چی دیدم وقتی وارد دانشکده شدم؟



اقا تارفتم تو سیل عظیمی از همین دانشجوا رو دیدم که از فرط عطش علم ودانش دیگه داشتند از سرو کول هم میرفتن بالا. اصلا در کلاس رو که باز کردم  با خیل عظیمی از جمعیت دانشجویانی روبرو شدم که دیگه جا نبود بشینن همچین سر میز استاد حمله ور شده بودن با سوالاتشون  که استاده بدبخت دیگه داشت خفه میشد


راستش موندم چرا میگن ایران جهان سومه ؟این همه علامه اونم تو دانشگاه علامه واقع نور علی نوره


!!!

          -----------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن1:

دروغ و حقیقت  توی جامعه مجازی علی الخصوص اینجا! یکیه. باورکن


ولی تو با خوندن متن بالا که یک دروغ مجازی بود به واقعیت پی بردی این طور نیست ؟


پ.ن2:


ما کی میخوایم از جهان سومی در بیایم؟


نظرات 5 + ارسال نظر
علی اکبر غفوری فر شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.baniesrael.ir

با عرض سلام و آرزوی موفقیتتون
خوشحال میشم در بین لینکهای روزانم باشید وبلاگ خوبی دارید
من در مورد فراماسونری و آخرالزمان پست می فرستم
اگه "وقت داشتین" به ما هم سر بزنید پشیمون نمیشید
نیازمند نظرتون هستیم
ممنون
فراماسونری دجال

گل مریم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ب.ظ http://forever.blogsky.com

سلام
شهید بهشتی هم همین وضعه!
در جواب پ ن۲ باید بگم که شاید هیچ وقت.
ممنون که اومدی.
اگه مایل باشی تبادل لینک می کنم.

حتما

زمانی مملکت اصلاح میشود که دانشگاهها اصلاح شوند

اگه اساتید بی مسئولیت باشن وای به حال دانشجو

دلرس یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.gonahkaar.blogfa.com

از جهان سومی در میایم میریم تو چهارمی

چهارمی هم شاید راهمون ندن میریم حاشیه نشین میشیم

[ بدون نام ] یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام
فک نکنم بتونیم در بیایم!! از جهانه سومی رو میگم!!
من ی ۳واحدی ترمه پیش جهان سوم پاس کردم نتیجه گرفتم ما از جامون تکون نمیخوریم! بهت قول میدم!!
البته اگه پس رفت نکنیم!! قوله اینو دیگه نمیدم!!

سلام به روی ماهت
فکر کنم نخونده بشه نتیجه رو فهمید, جهان سومو میگم....
راستی جهان سوم درسه مگه؟ نشنیده بودم ....چه با اهمیتم هست 3واحد ,فکرشو بکن اااااا

ولی خودمونیما

من اگه تکون نخورم تو اگه تکون نخوری ما اگه تکون نخوریمممممم؟!!
پس کی تکون بخوره

یک جهان سومی جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.gerdane.blogsky.com/

انگار هم دانشگاهی هستیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد